lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri

  • masa pelepasan:2023-12-14 08:44:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:76
  • Penerangan pantas:

    lijiang,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dar

Kandungan artikel

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

lijiangApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel,lijiangMaintenance of box transformer, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

UruguayPada pengurusan muatan:

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Selamat datang panggilanShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Rekomendasi KualitiTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

lijiangJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,lijiangKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

lijiangMaklumat produk lain
  • AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

    AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

  • AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

    AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

  • AnciLif tahap kecilTurun naik harga lewat

    AnciLif tahap kecilTurun naik harga lewat

  • FushunBerapa banyak pengubah kotak 200 KVAMenangkan pasaran

    FushunBerapa banyak pengubah kotak 200 KVAMenangkan pasaran

  • NashvillePlatform angkat hidraulik 3-meterKetidaktentuan industri

    NashvillePlatform angkat hidraulik 3-meterKetidaktentuan industri

  • NashvilleJembatan naik hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    NashvilleJembatan naik hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • JinghaiPlatform type hydraulic boarding bridgeKaedah penilaian rancangan pelaburan

    JinghaiPlatform type hydraulic boarding bridgeKaedah penilaian rancangan pelaburan

  • JinghaiPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

    JinghaiPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

  • segera:Peringatan: Maklumat lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri memberi anda lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri. lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di lijiangPerlindungan cahaya pengubah distribusiBahan utama untuk pembinaan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!